15 augusti, 2013

Inspiration

Kikade (igen!) på Ferm Livings hemsida. Tänkte göra en önskelista men det fanns ju inte något ur deras kollektion som jag inte önskade mig! 

Precis som Ferm Livings kollektion ser ut, skulle jag vilja att mitt hem såg ut i höst. Framför allt gillar jag kombinationen av färger, former och material. Jag vill få in det mer i mitt hem och göra det mer ombonat! Jag är så trött på allt det vita. Hittade några foton från just Ferm Living som beskriver vad jag menar, de har använt många olika färger men det ser ändå harmoniskt ut, formerna och mönstren gör inredningen mer intressant och materialvalen ger det lilla extra.


Här blandas ljus björk med koppar och dova pasteller, jag gillart!


Jag behöver få in mer färg i vårt vardagsrum och det här fotot ska jag använda som inspiration!
Mina trälådor på väggen ska få samma dova rosa och mörka grå inuti som de här lådorna och en vägg får bli mintgrön som i mittenlådan.


Det här fotot får mig att vilja riva ner kaklet i köket och sätta upp en marmorskiva istället!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du lämnar en kommentar!