12 augusti, 2013

DIY -hängande ljusfat

Det kommer bli mycket pyssel och fix i den här bloggen!
Älskar att skapa något unikt, gärna utav sådan som finns hemma, att vara kreativ och få utlopp för alla mina idéer.

Eftersom mina fingrar inte är det minsta gröna får jag dekorera trädgården med annat än blommor. I vår stora magnolia har jag hängt upp ett loppat silverfat i ett grovt snöre och dekorerat med ljus. Tycker om kontrasten mellan de olika materialen, och det oväntade i att se ett silverfat hänga i ett träd. När det skymmer på kvällen ser ljusen dessutom ut av sväva :)

  


4 kommentarer:

  1. Åh, det där var ju jättefint! Det ska jag försöka hitta en fin plats för. Får försöka loppis-fynda en bricka först bara. Tips-tack!

    SvaraRadera

Jag blir väldigt glad om du lämnar en kommentar!