10 juli, 2014

Ystad-tips!

I Ystad hittade jag en supermysig butik idag!

Kalasfint heter butiken, och säljer kalas- och festtillbehör, men även lite inredning. Jag har ju planerat ett kalas med pirattema till Max som fyller fyra om exakt en månad, så jag blev riktigt glad när ett helt piratkalas stod uppdukat mitt i butiken!


Hur skulle jag kunnat motstå att gå in i den här butiken?!


Girlangen med pirater och vimplar som hänger i taket fick följa med hem.


Här finns allt för alla slags barnkalas.. 






Tips! Kalasfint har en webshop också (www.kalasfint.com) om man är sugen på kalasprylar men inte har vägarna förbi Ystad :)

Mikael och jag har kompromissat bra hela tiden här. Halva dagen besöker vi små byar och loppisar, och resten av dagen hänger vi på stranden.. Helt okej liv ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du lämnar en kommentar!