31 juli, 2014

J U L I

Sista dagen i juli och en utav de sista dagarna på en underbar semester.
Jag tänker ta vara på varenda minut av det som är kvar av sommaren!


Efter en väldigt tråkig vinter har jag äntligen fått allt det där jag längtade efter. Vi har hunnit med så mycket både innan och under semestern. Två långhelger i Gränna, en i Varberg. Två veckor på Österlen. Vi har solat, badat, umgåtts, myst, grillat, promenerat, renoverat, shoppat och haft det så underbart att jag blir varm i hela kroppen när jag tänker på det. 

Den här sommaren har varit fantastisk, och jag ska minnas den de mörka dagarna i höst. 

Och de bästa? Den är ju inte slut än. 

1 kommentar:

  1. Nä förhoppningsvis är det 2 månader kvar av gott väder.och vi får gå på skördefest i september.

    SvaraRadera

Jag blir väldigt glad om du lämnar en kommentar!