25 juli, 2014

Solen-Emma 1-0

Man ska inte klaga, jag vet, men nu har jag gett upp. Ligger på soffan med alla fönster öppna och har ångest för att jag inte tar vara på varenda solminut, men jag orkar inte. Nu är det faktiskt FÖR varmt. 

Barnen och jag pausar en stund inomhus innan vi går ut och badar i poolen. Barnen ser på nåt barnprogram med gapiga nallar och jag letar lampa till trappan. Det är faktiskt inte helt lätt att hitta någon till just en trappa, men jag har några alternativ som jag ska försöka sälja in hos Mikael när han kommer hem.




                    House Doctor




          Design House Stockholm


                     

                   House Doctor



      
                       Watt & Veke


Och så favoriten:








                    House Doctor


                Vad tycker ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du lämnar en kommentar!