21 januari, 2015

Trädgårdsinsiration

För min del kunde vintern gärna ta slut direkt efter nyår så att det blev vår på en gång. Det hade varit ett fantastiskt sätt att starta det nya året!

Men, så är det ju inte precis. För en stund  struntar jag i vädret utanför fönstret och letar trädgårdsinspiration istället ;)








Om ens starka sida inte är att ta hand om blommor så finns det ju så otroligt mycket annat man kan göra för att få en vacker, rofylld och funktionell trädgård.

Idag ska jag ta en tur på stan med min vän Jessica. Känner att jag behöver en dag med shopping och fika, och fri från grubbel ;)

3 kommentarer:

  1. Fantastiska bilder.helt underbara.tack för idag va så kul :-)

    SvaraRadera
  2. Åh HÄRLIGT med sommarbilder. Precis det som behövs nu!!

    SvaraRadera

Jag blir väldigt glad om du lämnar en kommentar!