21 oktober, 2014

Magisk böna

En butik som jag är stamkund i är Tiger. Där finns alltid något roligt att köpa! Roligt för mig, och faktiskt inte så farligt för plånboken eftersom ingenting där är särskilt dyrt. Tror inte att jag någonsin kommit därifrån tomhänt. De har en massa prylar som man inte visste att man behövde. Som till exempel runda glasburkar och magiska bönor som går fantastiskt bra ihop:




Det lilla korklocket kan användas både som lock och som stativ. Den sammanlagda kostnaden blir trettio kronor. Jag anser, att om man kan köpa något praktiskt taget för småpengarna man har i plånboken, så räknas det inte som ett köp, eller hur? De pengarna finns ju liksom inte, utan bara de på kortet. Det är helt logiskt.

Min gamla magiska böna har varit nästan tre meter som längst innan den krympt i brist på uppmärksamhet. Det har smugit sig in på några gamla bilder:






Här fortsätter vabbandet..
Ha en fin tisdag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du lämnar en kommentar!