13 december, 2013

Nu har vi ljus här i vårt hus

Efter nästan en veckas magsjuka som vandrat runt mellan alla i familjen, är vi vansinnigt uttråkade här hemma. Barnen klättrar på väggarna och hittar på bus (tex att testa vad som händer om man lägger pappas sko i toaletten) och jag bygger, målar och pysslar med allt jag kan hitta och tvingar Mikael att hjälpa till. 

Förutom att vi har pyntat både huset och trädgården med diverse tomtar, granris och mini-granar har vi producerat ett gäng tomtar, några grisar, två nya kökslampor, en fejk-marmor-lampa, en fejk-marmor-bricka och en hus-ljusstake. 

Här är den sistnämnda. En brädbit, lite dekorplast, vit färg och en ljushållare. Sen vet jag inte om den blev särskilt snygg, men jag var sysselsatt en stund iaf. Får jag inte göra något kreativt går jag inte att bo med, då blir jag mer rastlös en barnen 





Ha en fin Lucia!
Kram

1 kommentar:

  1. Ekoooooo =) här ekar det tomt! Hoppas du har fått en bra start på de nya året!! Kram

    SvaraRadera

Jag blir väldigt glad om du lämnar en kommentar!