17 november, 2014

Ett steg på vägen

Jag har spenderat helgen i ett hus lååångt in i skogen.. Utan wi-fi och utan telefon! Abstinens? Ja!

Men mysigt var det. Vi var på årets första julmarknad också. Köpte äppleglögg och hälsade på tomten. Kan nog vänja mig vid julkänslor :) 

Vi hade väldigt bra upplägg, Mikael och jag. Mikael stannar hemma och renoverar huset och jag tar med barnen på semester. Perfekt! Så när jag kommer hem var trappan till övervåningen målad. Alldeles vit och fin. Ikväll åkte jag på middag hos en tjej på jobbet och när jag kom hem hade Mikael börjat måla vitt på väggarna också. Vilket kap till kille jag har ;)



4 kommentarer:

  1. Men så fint! Ser ut att kunna bli riktigt mysigt där med :) Kram!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Amanda! Hoppas allt är bra med er :)

      Radera
  2. Svar
    1. Tack! Det blev så himla mycket ljusare nu! Härligt när man kan bocka av saker från listan :)

      Radera

Jag blir väldigt glad om du lämnar en kommentar!