07 november, 2013

Framtidsdrömmar

Nu är det drygt en månads sedan jag började jobba igen efter föräldraledigheten, det är lite på grund utav det som jag har varit dålig på att uppdatera här. Det blir ju inte lika mycket tid över längre. 

Varje dag när jag kommer till jobbet påminns jag om varför jag valt det arbete jag har. Hur dåligt humör jag än har på morgonen, och hur mycket som än gått fel, blir jag alltid på bra humör när jag kommer till jobbet. För er som inte vet arbetar jag i en skobutik i ett stort köpcenter. Jag erkänner att det inte alltid är lika roligt, ibland är det ganska stressigt och alla kunder är inte lika positiva.

Hur mycket jag än tycker om mitt jobb så känner jag att jag gjort det jobbet ett tag nu, och att det börjar bli dags för något nytt! Jag har bestämt mig för att börja plugga igen, jag måste bara bestämma vad jag vill läsa. Det har varit så mycket enklare om jag visar precis vad jag ville bli, men något inom handel och inredning kommer till bli i alla fall. Kanske inredare eller inköpsekonom? Vi får väl se :)

Så, nu har jag fått skriva av mig! Imorgon är det fredag och efter det kommer en helg fullspäckad av roliga planer.

Kram Emma


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du lämnar en kommentar!